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5 Zeitsparer Tricks für Ihr Callcenter

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Hier zeige ich Ihnen 5 Tricks, die im Callcenter sofort Zeit sparen und Ihnen die Zeit für sich, die Mitarbeiter und den Kunden zurück geben ...

Messen Sie noch oder steuern Sie schon?

Deutsch

Erfolg hat viele Väter. Um die richtigen Stellschrauben zu finden, müssen Kennzuahlen her. Was sind die relevanten KPI´s für Sie? Woher kommen die Zahlen?

Diese 5 Tricks beschleunigen die Abläufe im Callcenter

Deutsch

In vielen Callcenter wird Zeit verschwendet. Prüfen Sie, ob Sie mit diesen fünf einfachen Tricks Ihre Ergebnisse rasch steigern können ...

CRM - so individuell wie Ihr Unternehmen

Deutsch

Jedes Unternehmen steht in einer anderen Situation. Marketing, Vertrieb und Service müssen unterschiedlichen Anforderungen gerecht werden. So individuell passt sich die CRM Software AG-VIP an Sie an.

Data protection compliance in sales processes

Englisch

GDPR requires companies to work in compliance with certain data protection regulations. Non-compliance can lead to up to 2 million Euro fines. Work in compliance with these regulations regarding personal data with the CRM software AG-VIP. Manage advertisement consents efficiently.

CRM - as individual as your company

Englisch

Every company is in a different situation. Marketing, sales and service must fulfill different requirements. The CRM software AG-VIP can be adapted just as individually.

Increase your sales success continually

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The CRM software leads users to success - with systematic, freely definable processes. The workflow is set up with the help of a graphic designer. The processes are controlled efficiently by reporting.

No more data garbage!

Englisch

Collection data is a thing of the past. With the GDPR (General Data Protection Regulation) in force, collecting data must be avoided. The CRM software helps to: keep relevant information up to date, manage opt-ins, and to make employees aware of the value of data.

Sales can be fun!

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The CRM software AG-VIP frees employees from tedious routine tasks. Sales activities are logged automatically. Recurring letters or mails can be personalized with a button push. The CRM software will remind you what to do.

Be one step ahead of your competitors

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Speed up the customer dialog by CRM-integrated processes. Tasks are assigned actively to employees via push technology. No lead will be lost.

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